Matematikos mokymas TIK nuotoliniu būdu
Ką galiu mokyti?
Mokau bet kokios klasės moksleivius ir daugelį studentų (priklausomai nuo specialybės).
Nuotolinio mokymosi privalumai:
* Nereikia niekur važiuoti;
* Mokinys ir mokytojas gali bendrauti net iš skirtingų miestų;
* Kai kuriems moksleiviams drąsiau bendrauti savo namuose priešais ekraną, negu gyvai;
* Galima lengvai išsisaugoti mokomąją medžiagą;
* Turiu modernią kompiuterinę įrangą, kas leidžia patogiai dirbti, nenukenčia darbo greitis arba rašymo kokybė, todėl dažniausiai nuotolinėje lentoje rašau aš. Žinoma, prieš tai pasitariame, padiskutuojame ką reikėtų rašyti;
* Moksleiviui/studentui šiuolaikinis mokymas tiesiog puiki revoliucija, nes gali dalyvauti konsultacijoje, mokytis ir bendrauti patogiai įsitaisęs bet kur: prie savo stalo, terasoje ar net hamake :) su telefonu/planšete/kompiuteriu rankose.
Beje, nuotolinio individualaus mokymo nereikėtų tapatinti su darbu, kai mokytojas bendrauja su visa klase. Tai visiškai skirtingi dalykai. Net ir bendravimas su nedidele grupe neturėtų būti lyginamas su individualiu mokymu, kai mokytojas bendrauja tik su vienu moksleiviu/studentu.
Patirtis:
Kadangi mokykloje mėgstamiausia pamoka buvo matematika, spręsdavau ir papildomai daug uždavinių, tai teikė malonumą, todėl rinkausi studijuoti būtent šį dalyką.
Esu baigęs matematikos bakalaurą ir magistrantūrą.
Matematikos korepetitorius esu apie 18 metų, sugebu prisitaikyti prie įvairaus mokymo greičio, lygio ir paprastai paaiškinti kiekvienam. Šioje veikloje, mano manymu, tai yra svarbiausia.
Patirtis rodo, kad geriausių rezultatų pavyksta pasiekti dirbant individualiai, o ne grupėmis, todėl siūlau tik individualias konsultacijas, kai visas dėmesys tik vienam.
Paminėsiu ir tai, kad konsultuoju ne tik su matematika susijusiais klausimais, bet turiu daug MS Excel žinių ir patirties, galiu padėti ir su šiuo dalyku.
Patarimai:
Konsultacijų metu patariu kokiu būdu geriausia mokytis, ieškoti informacijos, ruoštis egzaminams ir, apskritai, pasistengiu susidraugauti, rasti bendrą kalbą. O po kiekvienos konsultacijos nusiunčiu išsaugotą mokomąją medžiagą, kartu spręstus uždavinius.
Atsakingumas:
Visada pasistengiu išspręsti uždavinius iki galo, net jeigu tai užtrunka daugiau laiko, negu buvo planuota.
Žingsniu priekyje:
Dažnu atveju, kai atskleidžiu vaikų talentus matematikai, labai pasistengiu, kad mano konsultuojami moksleiviai būtų žingsniu priekyje lyginant su klasės draugais. Jie geriau supranta mokykloje mokomas naujas temas, vėliau gauna geresnius pažymius iš atsiskaitomųjų darbų ir matematika jiems vis labiau patinka. Tokiu būdu tiesiog įsisuka noras pačiam moksleiviui vis labiau pasistengti.
Tokie kupini motyvacijos moksleiviai yra tiesiog Dievo dovana korepetitoriui.
Informacija moksleivių tėveliams:
Moksleivių tėvelius po kiekvienos konsultacijos informuoju žinute kaip sekėsi, ką mokinys dar turėtų padaryti savarankiškai ir patariu ko reikėtų norint pagerinti rezultatus.
Mokomoji medžiaga:
Turiu labai daug įvairiausių uždavinynų. Esant reikalui (jei moksleivis/studentas neturi savo uždavinių), galiu parinkti uždavinius iš savo uždavinynų, pagal moksleivio/studento poreikius, norus, sugebėjimus.
Kodėl aš visa tai darau?
Kadangi esu sukaupęs labai daug patirties šioje srityje, todėl norisi pasidalinti savo žiniomis su jaunąja karta. Neabejotinai jaunimas yra mūsų ateitis, nuo jų labai daug kas priklauso, todėl dėl šios priežasties norisi pasistengti.
Kartu su moksleiviais ir studentais augu ir aš pats, nuolat tobulinu savo žinias, sugalvoju vis naujų variantų kaip suprantamiau paaiškinti įvairiausius su matematika susijusius dalykus.
Motyvuoja ir tai, kad nuolatos tėveliai padėkoja, jie jaučiasi laimingi, kad vaikai geriau supranta matematiką.