Administratorė/Vadovo asistenė
- Užimtumas:
- visu etatu
- Atlyginimas:
- 1000
- Reikalavimai:
- • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office), gebėjimas greitai dirbti kompiuteriu; • Gebėjimas greitai mokytis ir prisitaikyti prie darbo specifikos; • Geros anglų kalbos žinios; • Vairuotojo pažymėjimas; • Labai geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai; • Organizuotumas, gebėjimas operatyviai vykdyti daug skirtingų užduočių; • Siekis įmonėje dirbti ilgą laiką; • Dėmesio detalėms skyrimas, atidumas terminams; • Atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
- Privalumai:
- • Europos sąjungos užsienio kalbų žinios ; • Raštvedybos taisyklių išmanymas ir jų taikymas;
Mes esame, jauna, auganti ir itin perspektyvi užsienio bankų garantijų tarpinikavimo bei verslo konsultavimo ir vystymo bendrovė, pasižyminti lanksčiai ir atvira naujovėms mąstysena.
Ieškome administratorės/ vadovo asistentės, kuri siektų įmonėje dirbti ilgą laiką ir augti kartu su kompanija, mokytis, įgyti naujas žinių bei kilti karjeros laiptais.
Darbo pobūdis:
• Klientų duomenų suvedimas;
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
• Klientų duomenų bazės administravimas;
• Pagalba vadovui, kolegoms;
• Bendravimas su tiekėjais;
• Komunikavimas su klientais, įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas;
• Sąskaitų Klientams siuntimas ir registravimas;
• Vidinių dokumentų (taisyklių, tvarkų, įsakymų ir pan.) rengimas, administravimas bei vykdymo koordinavimas;
• Pagal poreikį administracinės užduotys investiciniame projekte “Alovės paukštynas”;
• Kontoros interneto komunikacijos ir kontoros socialinių tinklų administravimas
• Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
Kiti vartotojo skelbimai
Mes esame jauna, auganti ir itin perspektyvi užsienio bankų garantijų tarpinikavimo bei verslo konsultavimo ir vystymo bendrovė, pasižyminti lanksčiai ir atvira naujovėms mąstysena. Ieškome duomenų...
Nenurodyta Kaunas Įkelta: 2024 06 14