Siūlomas darbas administratorei UAB "Easy Rental"
CV siųskite [email protected]
UAB „Easy rental“ – įmonė automobilių nuomos ir pardavimų srityje veikianti daugiau kaip 10 metų. Ši įmonė teikia trumpalaikės, ilgalaikės nuomos paslaugas, automobilių išperkamąją nuomą, tai pat parduoda naujus bei naudotus automobilius. Šiuo metu ieškome entuziastingo, energingo ir į rezultatus orientuoto darbuotojo, kuris noriai taptų įmonės kolektyvo dalimi.
Būsimos atsakomybės: Su nuoma ir pardavimais susijusios dokumentacijos administravimas; Automobilių nuomos nuotoliniu būdu organizavimas (užsakymų priėmimas, auto parko užimtumo valdymas, komunikavimas su klientais); Bendradarbiavimas su esamais klientais einamaisiais klausimais; Įmonės internetinio puslapio priežiūra; Asistavimas įmonės vadovui.
Reikalavimai: Darbo administravimo srityje patirtis (> 1m.); Geros anglų kalbos žinios; Kitos kalbos mokėjimas – privalumas (rusų, lenkų); Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas; Kompiuterinis raštingumas; Komunikabilumas ir gebėjimas spręsti konfliktines situacijas; Atsakingumas, savarankiškumas, organizuotumas; B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.