ĮKELTI SKELBIMĄ

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip užsiregistruoti Rinka.lt sistemoje ir tapti nauju vartotoju?

Norint tapti registruotu Rinka.lt vartotoju, tereikia užpildyti naujo naudotojo registracijos anketą, ją rasite viršutinėje titulinio puslapio juostoje, paspaudus nuorodą „Užsiregistruok".

2. Kaip įdėti naują skelbimą?

• Kairėje puslapio pusėje, viršuje, spauskite „Įdėti skelbimą".
• Išsirinkite norimą kategoriją, apibūdinančią Jūsų teikiamo skelbimo esmę.
• Užpildykite skelbimo duomenis. Kuo smulkiau ir detaliau tai padarysite, tuo aiškesnis bus Jūsų skelbimas.
• Įkelkite norimą skelbimo paveiksliuką, jis turi būti .jpg, .gif arba .png formato.
• Pasirinkite skelbimo galiojimo laiką.
• Dar kartą patikrinkite skelbimo informaciją ir spauskite „Skelbti".

3. Ar galima pakeisti slaptažodį?

Taip, galima. Jį galite pakeisti savo registruoto naudotojo zonoje, viršutinėje puslapio juostoje paspaudus „Duomenų keitimas".

4. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Pamiršus slaptažodį, Jums bus sugeneruotas naujasis ir išsiųstas registracijos metu nurodytu el. pašto adresu. Tereikia tituliniame puslapyje, nuspaudus "Prisijungti", paspausti nuorodą „Pamiršai slaptažodį?".

5. Kaip ištrinti skelbimą?

Prisijunkite prie vartotojo zonos, skiltyje „Mano skelbimai" pažymėkite norimą ištrinti skelbimą, spauskite „Ištrinti" ir „Vykdyti". Jūsų skelbimas bus pašalintas iš portalo.

6. Kiek laiko galios mano įdėtas skelbimas?

Jūsų įvestas skelbimas galios tiek, kiek patys pageidausite. Jūsu patogumui, yra kalendorius, kuriame galite nurodyti skelbimo galiojimo datą, arba pažymėti jau paruoštus laikotarpius.

7. Kaip užsisakyti pranešimą el. paštu apie skelbimo galiojimo pabaigą?

Skelbimo įvedimo metu turėsite galimybę pasirinkti, ar norite gauti pranešimą apie skelbimo galiojimo pabaigą. Pranešimas bus išsiųstas likus 3 dienoms iki skelbimo galiojimo pabaigos registracijos metu nurodytu el. pašto adresu.

8. Ar galima pakeisti registracijos metu nurodytą telefono numerį ar kitus duomenis?

Taip, galima. Prisijungus prie savo vartotojo zonos galite keisti asmeninius duomenis. Tai galite padaryti paspaudę nuorodą „Duomenų keitimas".

9. Kaip pratęsti skelbimo galiojimą?

Prisijunkite prie vartotojo zonos, spauskite „Mano skelbimai" ir pažymėję norimą skelbimą, nurodykite naują skelbimo galiojimo datą.

10. Kaip sužinoti savo skelbimo ID numerį?

Kiekvienas įdėtas skelbimas turi savo unikalų ID numerį, pažymėtą #. Jis nurodomas skelbimo viršuje.

11. Ar skelbimai puslapyje mokami?

Ši paslauga yra visiškai nemokama. Mokamos yra tik papildomos funkcijos.

12. Ar registracija portale yra mokama?


Ne, tai visiškai nemokama.

13. Kaip redaguoti ar ištrinti skelbimą, jei nesu registruotas vartotojas?

Redaguoti ar ištrinti skelbimą gali tik registruoti vartotojai, arba tik tuo atveju jeigu el. paštu gavote laišką su nuorodą į skelbimo redagavimą, tačiau tam prie skelbimo turi būti nurodytas el. pašto adresas.

Filtruoti Nuimti filtrus